Den gode følelsen av kontroll:
Agendec økonomisystem for advokater og regnskapskontor – og mange flere
Forenklet hverdag
Agendec sine mange smarte løsninger bidrar til en mer effektiv økonomisk drift.
For regnskapskontor betyr det bl.a. effektiv bilagsbehandling, automatiserte rutiner for bank overføringer og gode løsninger for sine kunder.
For advokater er det laget tilpasset løsning i samarbeid med eksperter på advokatsystemer. Agendec har integrasjon og samarbeid med Advisor og Avant IT – to ledende leverandører av advokatsystemer i Norge.
Les mer om kundeopplevelser og samarbeid med Advisor og Avant IT i Bloggen.

«Vi har brukt Agendec regnskapssystem i fire år, og det har vært en god ressurs for vår bedrift. Systemet er brukervennlig, pålitelig og har effektivisert våre regnskapsprosesser betydelig. Automatiseringen av bilagsflyt og integrasjonen med våre andre systemer har spart oss mye tid og redusert risikoen for feil. Vi anbefaler Agendec på det sterkeste til andre bedrifter som ønsker en effektiv og moderne regnskapsløsning.»
Randi Granvold, Daglig leder, Advokatfirma Tofte Hald AS
Teknologi
Agendec er utviklet ved bruk av internett standarder og Microsoft .NET rammeverk, noe som sikrer høy driftstabilitet og kompatibilitet med forskjellige versjoner av Windows, internett og trådløs teknologi.
Kompetanse
og erfaring
Mange års erfaring i å utvikle it-løsninger i samarbeid og dialog med kunder er sammenfattet i modulene som Agendec består av.
I Agendec benyttes standard komponenter fra blant annet Microsoft som fundament. Dette gir løsninger som er sikre, stabile og med høy kvalitet.
Agendec er sertifisert Microsoft partner, og har ved 2 anledninger mottatt midler fra Skattefunn for nyskapende løsninger.
Har du spørsmål om Agendec eller ønsker å komme i gang?

Så enkelt
Få en utforpliktende gjennomgang av Agendec skyløsning for Advokater, regnskapskontorer og mange flere.
