Norwegian (Bokmål) English 
Kontakt oss 51 88 99 00  |  post@agendec.no
Norwegian (Bokmål) English 
Kontakt oss 51 88 99 00  |  post@agendec.no
agendec234-liten
Norwegian (Bokmål) English 
Kontakt oss 51 88 99 00  |  post@agendec.no
foto elisabeth t%c3%b8nnessen (57) web
foto elisabeth t%c3%b8nnessen (57) web
CRM
 

I denne modulen kan man organisere og følge opp salgsprospekter, service- og supportoppgaver, administrative oppgaver og kontrakter.

Salg
  • Registrer alle prospekts - selger, beløp, produkter etc.
  • Opprette salgsprospekt direkte fra e-post
  • Alle dokumenter og e-post kan lagres på salgsprospekt
  • Datoer for oppfølging med mulighet varsling i kalender / mobil
  • Salgslogg - historikk
  • Prospekt kan gjøres om til kontrakt - all historikk ivaretas i kontrakt


Service/Support

  • Support-/serviceoppgaver kan opprettes direkte fra e-post
  • Service-/supportoppgaver kan opprettes i Web modul fra kunde direkte i CRM modulen
  • Tildel oppgaver til saksbehandler, ansvarlig - sett dato-frister, varsler og definer felt som beskriver og kategoriserer oppgaven
  • All e-post korrespondanse, dokumenter, logg og timer lages på oppgaven

Kontrakter
  • Fri oppbygd informasjon om avtaler
  • Flere avtaletyper, kjøp, utleie, lisenser etc.
  • Kan tilknyttes leverandører, kunder og/eller prosjekter
  • Opprette eller skanne dokumenter knyttet til avtale
  • Oppfølging avtale bookes på kalender med mulighet for varsling på mobil / kalender
Agendec AS  |  Langflåtveien 29, 4017 Stavanger  |  Telefon 51 88 99 00  |  E-post post@agendec.no