Norwegian (Bokmål) English 
Kontakt oss 51 88 99 00  |  post@agendec.no
Norwegian (Bokmål) English 
Kontakt oss 51 88 99 00  |  post@agendec.no
agendec234-liten
Norwegian (Bokmål) English 
Kontakt oss 51 88 99 00  |  post@agendec.no
istock 000018960006 extrasmall (1)
istock 000018960006 extrasmall (1)

Få kontroll på virksomheten med Agendec CRM

Agendec CRM tilbyr funksjonsrik og brukervennlig støtte i kundeoppfølgingen, styring av prosjekter og organisering av arbeidsrutiner.

Alle moduler er brukervennlige og enkle å komme i gang med, og man velger selv hvilke moduler man ønsker å benytte.



CRM
  • Kalender - privat og felles - synkronisert med MS Exchange/mobil - organisering av møter mm.
  • Epost og Kontakter - enkel kobling av epost til komplett firma- og personregister
  • Dokumentsenter - enkel gjenfinning på nøkkelord og frisøk i dokumenter
  • Ordre-/fakturaoversikt - hentet fra økonomisystem
  • CRM - salg, kundeservice, support, avtaler, administrative oppgaver
  • Prosjektstyring - bemanning, epost, dokumenter, arbeidstegninger, timer, aktiviteter og inng. faktura lagres på prosjekt
  • Utstyr - full oversikt eget bruk av utstyr i prosjekter og for utleie
  • Ressursplan - koblet mot kalender og presenterer booket og ledig tid samt forventet inntjening for ansatte
Agendec AS  |  Langflåtveien 29, 4017 Stavanger  |  Telefon 51 88 99 00  |  E-post post@agendec.no